martes, 13 de octubre de 2009

16 d´octubre, nou insult del Bloc de Progrés als ciutadans de Turis. L´ajuntament colabora desinteressadament.


El grupuscul catalaniste "Bloc de Progrés Jaume I" de Turis torna a convocar un acte lesiu per a la cultura i la identitat del poble valencià, en la nostra poblacio. L´excusa, ara, es el correllengua (ya sabeu de quina llengua parlen): sopar i recital d´un desconegut grup folk originari de Sueca. Turisans, pocs en voreu... els 4 de sempre. La resta de l´aforo, catalanistes reaccionaris vinguts d´atres poblacions de La Ribera.

Resulta cridaner un fet: en la programacio oficial del "Correllengua 2009", que organisa Acció Cultural del País Valencià (ACPV), NO FIGURA LA POBLACIO DE TURIS com a lloc de celebracio de ningun acte, ni el Bloc de Progrés de Turis com a anfitrio del correllengua. Estimem llavors que, el Bloc de Progrés de Turis organisa pel seu conte un acte catalaniste NO OFICIALISAT per la direccio d´ACPV... aixina és com Eliseu Climent i la seua organisacio radical ignoren als 4 de sempre de Turis.

Com a nota aclaratoria, anem a donar una explicacio al llector sobre qué és el correllengua: en la Comunitat Valenciana, la entidad pancatalanista ACPV Acció Cultural del País Valencià (cuya denominación ya denota su ideología nazional-catalanista), promotora de los ilegales repetidores de TV3 desde los 80, perceptora de subvenciones millonarias de la Generalidad de Cataluña a cambio de promocionar su causa, y dirigida por el capo del pancatalanismo en nuestro territorio, Eliseo Climent, lleva años emulando al movimiento abertzale, promocionando la creación de grupos juveniles radicales (Bloc de progrés Jaume I), y abriendo bares bajo la denominación "Casal Jaume I" para acoger a la juventud más radical y auto-alienada, organizando los famosos "Correllengua", una ceremonia de confusión en toda regla, en la cual se encargan de promocionar el uso del catalán en oposición al castellano y al valenciano genuíno, del mismo modo que los radicales de izquierdas vascos celebran las "korrikas", marchas en favor del uso del euskera frente al castellano.

Aprofitem la ocassio per a denunciar publicament el fet de que l´alcaldessa de Turis facilite una instalacio municipal com és el pavello de deports, en despeses a carrec de tots els ciutadans, per a celebrar un event de tan marcada tendeciositat i ideologicament tan reprobable com és un correllengua catalaniste, encara que siga no oficial. I és que, de tots són conegudes les relacions familiars de la sra. alcaldessa en el microentorn radical pancatalaniste de Turis.